[Pardus-kullanicilari] xfce4 kurulumu

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
13 Ağu 2008 Çar 17:50:45 EEST

2008/8/13 Ertuğrul Erata <ertugrulerata at gmail.com>:
> o zaman o bölümü atla ?
>
> 13.08.2008 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> yazmış:

Slim konusunda çok üzgünüm. Slim'in depoya gireceği söyleniyordu, ben
de ona göre yazmıştım. Ama şöyle yapabilirsiniz:

* Slim ile ilgili bölümü geç.
* Xfce4 kurulduktan sonra KDM'ye (Pardus'un varsayılan giriş
yöneticisi) kadar gelin.
* Orada alt + M tuşuna bastığınızda bir menü açılacak.
* O menüden pencereye yöneticisi olarak Xfce4 seçin.

Başka da bir şey yapmanıza gerek kalmayacaktır. Umarım yardımcı olmuşumdur.