[Pardus-kullanicilari] ortak thunderbird kullanımı

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
13 Ağu 2008 Çar 17:41:43 EEST

kendi home dizininiz içerinde pardus ta .thunderbird ubuntu da
.mozilla-thunderbird klasörlerinin içerisinde tutuluyor veriler. bunu bir
şekilde ortak olarak kullandırabilirseniz dediğiniz şeyi yapmış olursunuz.
şu anda aklıma gelen şey "ln" komutu ile pardustakini ya da ubuntudakini
direğine link atmak olabilir.

"ln" hakkında daha detaylı yardımı arkadaşlar yapacaktır elbette.

saygılarımla

13 Ağustos 2008 Çarşamba 17:10 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com