[Pardus-kullanicilari] ikinci kullanıcının ayarları İngilizce geliyor

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
13 Ağu 2008 Çar 14:55:52 EEST

Merhaba,

Mevcut sisteme tasma'dan ikinci bir kullanıcı ekledim ( yetkili
kullanıcı). Bu kullanıcı ile login olduğumda dil İngilizce geliyor.
Ayrıca pencerelerin kapat, küçült v.s düğmeleri gelmiyor. Kurulum
esnasında oluşturduğum kullanıcı ile login olduğumda dil normal olarak
Türkçe geliyor. Ancak bunda da (compiz kurdum) yukarıdaki gibi
pencerelerin düğmeleri gelmiyor, bunun için her seferinde compiz 'den
Pencere yöneticisini yeniden yükle demem gerekiyor.

Teşekkürler.