[Pardus-kullanicilari] Akbank ve firefox

pardus at kocaeli.org pardus at kocaeli.org
11 Aðu 2008 Pzt 22:02:17 EEST

Yapıtığım ilk yazışmada Micro$oft - Internet €xplorer kullanmam gerektiği söylenince ben de cevap olarak başka bir soru sormuştum. Soru şuna benzer bir şeydi:

"İnternet bankacılığınızı kullanmak için microsoft markalı bir işletim sistemi kullanmak zorunda olduğum tarafınızdan bildirildi.
Ben bu markayı kullanmak istemediğimden internet bankacılığınızı kullanamayacağım gibi görünüyor. Bu yüzden telefon bankacılığınızı kullanmak istiyorum. Bunun için bir marka şartınız var mı? Benim telefonum panasonic marka. Bununla telefon bankacığınızı kullanabilir miyim?"

Buna gelen cevap : "Evet, kullanabilirsiniz" olmuÅŸtu :S