[Pardus-kullanicilari] Akbank ve firefox

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
11 Ağu 2008 Pzt 18:36:51 EEST

2008/8/11 Ferhat Cengiz <cerkez57 at gmail.com>

> Aynı sorunu bende uzun zamandır yaşamaktayım. Bankaya mail attım fakat
> netice alamadım. Sonradan sorunun kaynağını farkettim, sorun Firefox 3 !!
> Firefox 2 ile hiçbir sorun yaşamamaktayım. Bu Firefox 3 çıktığından beri,
> tüm beta ve ana sürüm dahil hepsinde aynı, düzelmedi! Firefox 2 ve Seamonkey
> de sorunsuz bir şekilde işlemler yapılabiliyor.

Bende Firefox 2'de de aynı sorun mevcuttu, 3'te de...

Firebug ile inceleme yaptım, bazı frame içi 500 Internal Server Error ve 404
Not found(css) hataları var, ancak bunun bu takılma sorunuyla alakasını çok
göremedim.

Bir de Opera'da denedim, bu sefer aşağıdaki tuşlar görünmüyor bile! Hatta
altlığın sınırlarını belirten yatay çizgiler ekranın en sonuna(sağa) kadar
ulaşmamış, render işleminde bir sorun var gibi...