[Pardus-kullanicilari] Akbank ve firefox

Okan Ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
11 Ağu 2008 Pzt 14:17:05 EEST

Bu problem çok uzun zaman önce de vardı. Genelde diğer işlemlerin
hepsini yapabiliyordum ancak bazı işlemlerde uzun süre bekletiyordu. Bu
nedenle Windows'ta işlem yapmak zorunda kalıyordum. Ayrıca zorunlu
olarak kestikleri kredi kartı kesintisini de geri ödemeyince bankanın
benim isteklerimi yerine getirmek gibi bir duruma girmediğin anlayarak
bütün hesabımı çektim. Şimdi kredi kartlarında kesintinin yasal
olmadığıyla ilgili mahkeme kararı da var. Bu nedenle Ankara'ya döner
dönmez onunla ilgili işlemleri de yapacağım. Akbank kendi bildiğini
okuyan bir bankadır. Bankaya göndereceğiniz herhangi bir istekle
ilgilenmezler.

şikayetim var gibi sitelere  de bununla ilgili mesaj göndermek gerekir.