[Pardus-kullanicilari] RE: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 31, Konu 61

BAYBARS RECEP EYNUR baybars_recep_eynur at hotmail.com
10 Ağu 2008 Paz 12:16:59 EEST

arkadaşlar bu virtual box benim sinirlerimi zıplattı. dediklerinizi yaptım ancak aşağıdaki metinler karşıma çıktı.

VirtualBox kernel driver not installed. The vboxdrv kernel module was either not loaded or /dev/vboxdrv was not created for some reason. Re-setup the kernel module by executing '/etc/init.d/vboxdrv setup' as root.
VBox status code: -1908 (VERR_VM_DRIVER_NOT_INSTALLED).

Sonuç Kodu:
0x80004005
Bileşen:
Console
Arayüz:
IConsole {d5a1cbda-f5d7-4824-9afe-d640c94c7dcf}

terminalde root olarak dediği komut satırını yazıyorum ancak baştaki hatayı veriyor bana yardımlarınızı bekliyorum...

selamlar

Dr. Baybars Recep EYNUR
Beden Eğitimi ve Spor  Öğretmenliği Anabilim Dalı