[Pardus-kullanicilari] EKRAN ÇÖZÜNÜRLÜĞÜNÜ DEĞİŞTİREMEME

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
10 Ağu 2008 Paz 09:02:28 EEST

Merhaba arkadaşlar, bilgisayarı oyun için kullananlardan değilim ancak merak
ettiğim için urbanterror'ü kurup çalıştırdığımda 1280x1024 olan ekran
çözünürlüğü 800x600 oldu ve urbanterror çalışmadı. Konsole'den girdiğimde
ise bir hata ile karşılaştım. Benim merak ettiğim bu hata değil ancak bu
hata için de bir başlık açıp göndereceğim. Benim asıl merak ettiğim ekran
çözünürlüğünü 1280x1024'de getirip bilgisayarı yeniden açınca 800x600
çözünürlüğe geri dönmesidir.

Teşekkür ederim.

Ekran Kartı Bilgileri şu şekildedir.

SAPPHIRE

Ati Radeon Graphics
Ati Catalyst Driver Suite Version 8.1
Driver Ver.: 12-086 (XP/Vista only) (8.451)
P/N: 0930f-054