[Pardus-kullanicilari] Picasa

yusuf arla yusuf.arla at gmail.com
9 Ağu 2008 Cmt 20:45:31 EEST

Merhaba,
Ben kurulumu yaparken ev dizininin içine picasa adinda bir klasöre kurdum
sanıyorum bu yüzden çalışmadı.
Sizde wine paketi kurulu değil herhalde bir kontrol edebilirmisiniz.
PicasaMediaDetector.exe nin üzerine sağ kılik menüde *wine ile aç..* diye
bir seçenek  gelmesi lazım gelmiyorise wine kurulu değildir.

09 Ağustos 2008 Cumartesi 12:48 tarihinde Süleyman Bostancı <