[Pardus-kullanicilari] RE: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 30, Konu 181

BAYBARS RECEP EYNUR baybars_recep_eynur at hotmail.com
9 Ağu 2008 Cmt 16:25:54 EEST

karşılaştığım metin aşağıda belirtilmiştir. şu virtual box'I BİR KURSAM gam yemeyeceğim...

Stopping VirtualBox kernel module ...done.
Recompiling VirtualBox kernel module ...failed!
  (Look at /var/log/vbox-install.log to find out what went wrong)

Dr. Baybars Recep EYNUR
Beden Eğitimi ve Spor  Öğretmenliği Anabilim Dalı