[Pardus-kullanicilari] webcam sorunu

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
9 Ağu 2008 Cmt 02:45:55 EEST

Kemal Yalçın wrote On 09-08-2008 01:40:
> kurdum ama çalismıyor.kameratı yeni aldım markası rain pardu  webcamı
> z star diye tanıyor.
> usb bağlantılarına bakıyorum gözüküyor.herşeş tamam ama görütü yok.

bazen markayı değil de modeli görebilir, donanımın işletim sistemine
hangi adla bağlandığıyla ilgili bir olay..

Kusura bakmayın, herkesin benim kameramı kullandığını düşünmüşüm :) o
yüzden wxcam dedim.

http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Web_Kameras%C4%B1

bu belgeye göre "Gspca sürücüleri Sunplus, *Z-star* /Vimicro, Sonix,
Etoms, Conexant, IcMedia/TransVision, Pixart yonga setine sahip
kameraları desteklemektedir" yani ihtiyacınız olan program gspca. paket
deposundan yüklediğinizde bu kez çalışıyor olması lazım..