[Pardus-kullanicilari] Picasa

yusuf arla yusuf.arla at gmail.com
8 Ağu 2008 Cum 20:28:38 EEST

Merhaba,
Picasa programının kendi wine programını kullanmayın  pardus 'un kendi wine
programını kullanın ben böyle çözdüm.

Masa üstü sağ kılik  *Yeni oluştur>Uygulamaya bağlantı..*  *Uygulama>Komut
satırı* bunlarıyazın
wine  "/home/kullanıcıxxx/picasa//opt/picasa/wine/drive_c/Program
Files/Picasa2/PicasaMediaDetector.exe" tamam..

08 Ağustos 2008 Cuma 16:51 tarihinde Süleyman Bostancı <