[Pardus-kullanicilari] CD sürücü hatası

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
8 Ağu 2008 Cum 15:46:22 EEST

Aşağıdaki mesajıma ek olarak,

2007.3 sürümünde hiçbir sorun yok.

2008 ise CD sürücü tepsisini  sadece 1 kere açabiliyorum.Açma/kapama
tuşu işlevsiz kalıyor.
Gwenview 2007.3 de de çok zorlanıyor.

Yorumlarınız ve yardımlarınız lütfen.

Subject: [Pardus-kullanicilari] CD sürücü hatası
To: pardus-kullanicilari <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>

1.Albüm haline getirdiğim fotoğraf yüklü cd içindekileri görmekte oldukça
zorluk çekiyorum.Şöyle ki cd sürücüyü açmamla tekrar otomatik kapanması bir
oluyor.CD yi takmak için 2.kez sürücünün üstündeki açma tuşuna
basıyorum.Sanıyorum bu konu daha önce de buraya yazılmıştı bu konuda bir
gelişme var mı?

2.CD yi taktıktan sonra aç dediğimde "aygıt zaten bağlı" uyarısı alıyorum
ama cd nin içindekiler görünmüyor.Bu açma işlemini birkaç kez yaptıktan veya
CD takılı iken reboot yaptığım zaman cd'nin içindekileri ancak
görebiliyorum.Ayrıca fotoğrafları Gwenview ile aç dediğimde uzun bir süre
bekliyor bir zahmet açıyor veya hata mesajı veriyor.Bu hata mesajından sonra
mecburen Gwenview'i yoket tuşuna basmak durumunda kalıyorum.

Önerileriniz?