[Pardus-kullanicilari] Webcam internet bağlantısından sonra çalışmıyor.

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
8 Ağu 2008 Cum 11:07:23 EEST

Aynı kamerayı bende kullanıyorum. Sizin yaşadığınız problemi (sürekli
webcamın ışığının yanması ve görüntü alamama) ben de yaşamış sorunu
webcamın usb bağlantısını bilgisayardan çıkartıp Pardus 2008 tekrar
kurmakla çözmüştüm. Aşağıdaki linki size belki kısa yoldan bir çözüm
bulursunuz diye yazmıştım.

Ayrıca Pardus 2008'i tekrar kurduğumda hem kopete hem de aMSN' de ilave
hiçbir paket kurmadan görüntü almıştım.O günden bu yana sorunsuz
kullanıyorum.

Yanılmıyorsam camstream hem pardus 2008 hem de  contrib 2008 depolarında
yok. Cam stream' i halen bilgisayarımda kurulu Pardus 2007.3 de
denediğimde de görüntü aldım.

Yardımcı olamadım ama sadece yaşadığım tecrübeyi sizle paylaştım.
Kolay gelsin.