[Pardus-kullanicilari] Pardüs 2008 Tekir Muhasebe

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
7 Ağu 2008 Per 21:34:04 EEST


JBoss sunucusunu kaldırıp, yeniden kurarak bir deneyin. Ters bağlantı 
paketi olarak Tekir'i de kaldıracaktır. JBoss yaklaşık 98 MB civarı 
olacaktır. Kurulu değilse sun-jdk ve sun-jre paketlerini de kurun. 
JBoss'u çalıştırın ve Tasma'dan çıkıp, tekrar girerek kontrol edin. 
JBoss çalışıyor görünüyorsa, Tekir'i yeniden kurun. Ancak JBoss'un 
başlayabilmesi için biraz bekleyin. Tasma'dan çalışıyor görünse de 
tamamen 1-2 dakika kadar zaman alıyor. Kolay gelsin. 
----------------------------- Message: 4 Date: Wed, 6 Aug 2008 18:09:42 
+0300 From: asesr <rkarakas43 at gmail.com> Subject: Re: 
[Pardus-kullanicilari] Pardüs 2008 Tekir Muhasebe To: 
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr Message-ID: 
<200808061809.42748.rkarakas43 at gmail.com> Content-Type: text/plain; 
charset="iso-8859-9" Tuesday 05 August 2008 Tarihinde 15:11:20 yazmıştı:

> > Message: 1
> > Date: Tue, 5 Aug 2008 14:03:10 +0300
> > From: " Ertuğrul Erata " <ertugrulerata at gmail.com>
> > Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Pardüs 2008 Tekir Muhasebe
> >         yazılımı
> > To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> > Message-ID:
> >         <176c63c20808050403l7a0fd81bq479c12cae707be65 at mail.gmail.com>
> > Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
> >
> > jboss4 servisini servis yöneticisinden başlatmanız gerekir
>   

Arkadaşlar ben de bu sorunu yaşıyorum. Servis yöneticisinden jboss4 
çalıştırıyorum ve açılışta başlat diyorum. Ama yinede sorun düzelmedi. 1 
dakika sonra servis yöneticisine baktığımda jboss çalışmıyor görünüyor. Ne 
yapmalıyım. Teşekkürler.


------------------------------




Pardus-kullanicilari mesaj listesiyle ilgili daha fazla bilgi