[Pardus-kullanicilari] Grub'u kapatmak/kaldırmak mümkün mü?

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
7 Ağu 2008 Per 12:21:29 EEST

Kubilay Bey, söyledikleriniz çok mantıklı. Eğer çekirdek güncellemeleri
olursa, bilgisayarı kapatmadan önce timeout değerini 3-5 saniyeye
ayarlamayı unutmamak gerekir. Eğer bir sorun olmazsa, açılış
yöneticisinden eski çekirdeği kaldırıp tekrar sıfırlama yapılabilir. Bu
tip durumlar için elimde CD'den çalışan Pardus ve Mandriva Linux var.
Sanırım onlarla bilgisayarı açıp grub.conf dosyasına ulaşıp, onu
yapılandırabilirim sanıyorum.
Herkese kolay gelsin.