[Pardus-kullanicilari] rdp ile windows 2003 uzakmasaüstü bağlantısı ile

yaşar balaban yasarbalaban42 at hotmail.com
6 Ağu 2008 Çar 21:40:38 EEST

merhabalar

benim yapmak istediğim iş windows xp den uzakmasaüsü ile server 2003 terminal servere bağlanmak için mesela bir rdp uzantılı kısayol oluşturup com1 ve lpt1 bağlantılarınıda kullan ve ayrıca mesela server 2003 terminal server makinasındaki c:\programfiles\program.exe  programını çalıştır diyorum ve bütün termial makinalarda kullanıyorum programdan çık deyince terminal makina ekranına dönüyor direk ben bu windows xp yüklü olan terminallerin hepsine pardus yükleyip ayni mantikla çalışan bir program yapilabilinirmi, yapılırsa windows xp kullanmak zorunda kalmam diye düşünüyorum.
yardımlarınızı bekliyor..

teşekkür ediyorum

yasarbalaban42 at hotmail.com
Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview