[Pardus-kullanicilari] Pardus update sorunu(gercel sayi istisnasi)

Ahmet Kamaci ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
6 Ağu 2008 Çar 09:16:18 EEST

Verdiginiz bilgilere tesekkurler 2008 e gecmekteki amacim firefox ve ofis paketlerinde olan yenilikler sebebiyle guncelledim 2007 versiyonunda firefox,ofis ve diger updateler olacak anlaminami? geliyor.

Merhaba;

Tuesday 05 August 2008 tarihinde, Ahmet Kamaci şunları yazmıştı:

Pardus 2007 sistemlere 2008 deposundan paket yüklediğinizi anlıyorum bu
iletiden - Pardus 2007 ile Pardus 2008 _tamamen_ faklı iki ürün /
platformdur, Pardus 2007 üzerine 2008 depolarından herhangi bir paket
kurmamalısınız. Bu şekilde güncelleme yaptığınız sistemlerin açılmaması çok
doğal, bu sistemleri düzeltmenin de pratik bir yolu yok / oldukça meşakkatli.

Pardus 2007 sürümünün güncellemeleri de devam ediyor bu arada, 2007
güncellemelerini takip ederek  kararlı ve güvenli olarak kullanmaya devam
edebilirsiniz Pardus'u.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]