[Pardus-kullanicilari] sysinfo:/ hatası ve ati driver sorunu!

yasin ALMALIOĞLU yasin_alm_58 at hotmail.com
5 Ağu 2008 Sal 21:00:54 EEST

Soru 1:
Merhaba arkadaşlar.

Bugün elektrikler gidip geldi. Pardus u açtğımda masaüstündeki Sistem e çit tıklayıp açınca şöyle bir hata alıyorum:

sysinfo:/ yüklerken bir hata oluştu:
io-slave oluşturulamadı:
klauncher iletisi: 'kio_sysinfo' yüknenirken hata oluştu.
süreci başlatılamıyor.
Soru 2:
Arkadaşlar benim ati hd2600 pro ekran kartım var. Bunu http://tr.pardus-wiki.org adresindeki anlatılan şekliyle yükledim ama ordaki gibi yapınca çözünürlüğü istediğim gibi ayarlayamıyorum ve TASMA'dan görüntü yöneticisine giremiyorum. Girmek istediğimde şöyle bir uyarı alıyorum:

Görüntü yönetici yapılandırma bilgiis alınamadı. ........ (burda bişeyşer daha yazıyor uzamasın diye yazmadım.) Bir sonraki başlangıçta tekrar oluşturmak ister misiniz? diyor.

Evet dersem pardus başlatılıyor ekranından sonra monitör yanıp sönüyor. Görüntü gelmiyor.

İnternette ve listede araştırdım sorunların çözümünü bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Teşekkürler.

Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview