[Pardus-kullanicilari] Sayın Erkan Tekman'ın Distrowatch Hamlesi

fethi naci fethinaci at gmail.com
5 Ağu 2008 Sal 20:05:28 EEST

05 Ağustos 2008 Salı 19:50 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>yazdı:

> [...]
>
> Arkadaşlar şimdi şöyle bir sorunumuz var, sevgili katkıcımız İnanç
> Yıldırgan Uluzilla'daki hataları birbir kapatmak için büyük bir çaba
> sarfediyor. Dolayısıyla da Pardus'un gelişimine çok büyük katkıda bulunuyor.
> Bir taraftan ben paket isteklerine cevap verirken, bir taraftan da Pardus
> 2008'deki hatalar ile ilgileniyoruz.
>
> Diğer taraftan, özgürlükiçin'de şöyle bir haber yayınlandı:
> http://www.ozgurlukicin.com/haber/pardus-test-takimi-is-basinda/
>
> Sizi de desteğe çağırıyorum, nasıl bir fikir =) Bu pekede'dir, dernektir
> bilmemnedir muhabbeti artık çok baydı derim ben.

Size bir kasa uludag (org.tr) gazoz lazım sanırım. :) lütfen bu tür
konularla pkd lkd zkd ekd akd gibi meselelerle listeyi kirletmeyelim.boşa
enerji harcamayalım.hiç şık olmuyor.madem basın bildirisi gidin medya önünde
tartışın.pardusu sen mi iyi geliştirirsin benmi iyi tanıtırım.bunların bu
liste ile ne alakası var.ayrıca bu listede pardusun resmi halk portalı
özgürlükiçin.com <http://xn--zgrlkiin-x0a7lucc.com> dan başkasının
reklamınıda yapmayalım arkadaşlar. ayıp oluyor. değimi ?