[Pardus-kullanicilari] Firefox sorunu

volkan volkana34 at gmail.com
5 Ağu 2008 Sal 16:15:21 EEST

verdiğiniz linkte bir video göremedim (şuan xp den bağlanıyorum) .ama video
ile ilgi sıkıntınız varsa
pisi yi açın ,
firefox yazıp aratın (firefoxda sorun yaşadığınız varsayıyorum)
mplayer eklentisi çıkan sonuçlar arasında olması lazım onu kaldırıp vlc yi
deneyin

flash ile ilgili linux sistemlerde genel bir sorun var,bir kaç sekme birden
açtığınızda atma olasılığını yükseltiyorsunuz ....

05 Ağustos 2008 Salı 14:33 tarihinde ertuğrul gazi özkürt <