[Pardus-kullanicilari] Sayýn Erkan Tekman'ýn Distrowatch Hamlesi

Seda Akay sedaaa.s at gmail.com
5 Aðu 2008 Sal 15:51:06 EEST

Fatih Aşıcı yazmış:
> 05 Ağu 2008 Sal tarihinde, Burak Sezer şunları yazmıştı:

> [1] adresine bakın. Sayfanın en başında yazıyor.

Forum yöneticisi sıfatıma dayanarak tepki göstermiş olduğunuz uyarıda
bulunmuştum. Fatih Aşıcı'nın işaret etmiş olduğu madde ve işlerin bunun
gibi bir noktaya varacağını daha o mesajı yazarken tahmin etmiş olmam da
dayanaklarımdır.

Bir kez daha tekrar etmek isterim ki; "Pardus-kullanıcıları, Pardus
kullanıcılarının genel olarak sistem, kullanılabilirlik, yaşanan
sorunlar ve pratik ipuçları gibi konularda haberleşmesi için kullanılan
e-posta listesidir." Bunu dikkate almanızı rica ederim...

SedA.