[Pardus-kullanicilari] Sayın Erkan Tekman'ın Distrowatch Hamlesi

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
5 Ağu 2008 Sal 15:46:47 EEST

Tuesday 05 August 2008 Tarihinde 15:37:24 yazmıştı:
> 05 Ağu 2008 Sal tarihinde, Burak Sezer şunları yazmıştı:
>
> [1] adresine bakın. Sayfanın en başında yazıyor.

Sayfanın en altına da baktığınızda bu listenin yöneticilerini görmeniz mümkün.
Sevgili Fatih'in yukarıda yazdığı gibi listenin bir amacı var.

Bu amacın sapmaması ve gerçekleşmesi için de liste yöneticisinin bir
sorumluluğu olduğunu tahmin etmek "haydi, ben de bir şey yazayım da burada da
bir lafım olsun" düşüncesi ile hareket edip işini yapan birine gereksiz laf
atmaktan daha kolay olacaktır diye düşünüyorum.

--
Akın Ömeroğlu
www.ozgurlukicin.com