[Pardus-kullanicilari] Sayýn Erkan Tekman'ýn Distrowatch Hamlesi

Seda Akay sedaaa.s at gmail.com
5 Aðu 2008 Sal 14:48:12 EEST

Firat Ozgul yazmış:
> Sevgili Pardus Kullanıcıları,
>
> İlginç ve ilginç olduğu kadar da düşündürücü olan bir konuyu
> dikkatinize sunmak isterim.
>
> Sevgiler,
> Fırat Özgül (istihza)
>
> *********************************
>
> Türkiye'de GNU/Linux, Özgür Yazılım ve Açık Kaynak konusunda 90'lı
> yıllardan bu yana gerek LKD gerekse forum ve Viki tarzı oluşumlar
> sayesinde bir hayli yol kat edilmiştir. Özellikle Pardus Linux
> dağıtımının ortaya çıkışıyla birlikte GNU/Linux'un ilerlemesi epeyce
> hız kazanmıştır.

> [...]

İyi günler!

Bu oluşuma ilişkin duyuruların Pardus kullanıcıları e-posta listesinde
yayımlanmaması isteği daha önce defalarca -hatta proje yöneticisi Erkan
Tekman tarafından da- dile getirildi. Tartışmaların yerinin burası
olmaması gerektiği pek çok kimse tarafından ortaya kondu. Kullanıcıların
posta kutularını, yararlı bir noktaya varmayacak ve gereksiz
tartışmalarla dolu iletilerle işgal etmemenizi bu e-posta listesinin
yöneticilerinden biri olarak rica ediyorum.

Üyesi olduğunuz e-posta listesinin kurallarına uymanız gerekliliğine
iÅŸaret etmek isterim.

Saygılarımla,

Seda Akay