[Pardus-kullanicilari] Irc loglarý (Loglar tutulsunmu, tutulmasýnmý , neden olsun neden olmasýn ) tartýþmasý

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
5 Aðu 2008 Sal 00:54:50 EEST

On Tuesday 05 August 2008 00:25:02 kanyukuk wrote:
> Pardus Irc'de yapılan kısa bir yazışmayı yorumlarınıza bırakıyorum...
> Pardus irc kayıtları tutulsunmu, tuutlmasınmı, faydası ve zararı nedir...
Kişisel gizlilik açısından çok da çekinilecek bir durum değil ama irc
kayıtlarından insanların sorularına cevap bulabileceğini düşünüyorsanız
yanılıyorsunuz. Mesela bugünün #ubuntu kanalı kayıtlarını [1] inceleyin,
sizce de birileri bu karmaşanın içinde sorusuna cevap bulabilir mi? Kaldı ki
bu sadece bir günün kaydı.

Bir kullanıcının sorusuna geçmiş konuşmalar arasından cevap bulabileceğine
inanarak kanalı kayıt altına istemek yerine bildiklerinizi wikide [2]
sayfalar açarak paylaşsanız da kalıcı belgelere sahip olsak daha etkin olmaz
mı?

Ha diyorsanız ki kanalda 7/24 hakemlik edecek birisi bulunmuyor, op'ların
olmadığı zamanlarda olanları değerlendirebilmeleri için kayıt altına alınsın,
tamam alınsın.

[1] http://irclogs.ubuntu.com/2008/08/04/#ubuntu.html
[2] http://tr.pardus-wiki.org