[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulum

TANER CİVELEK tanercivelek at gmail.com
5 Ağu 2008 Sal 00:10:33 EEST

Herkese tekrar merhaba,

Uzun bir uğraş sonunda pardus kurdum. Fakat şöyle bir sorunla karşılaştım.
Anakartımda iki tane ethernet kartı var ve pardus ikisininede gördü.
Kurulumdan sonra bağlantı ayarlarına geçtim ve marvell 'i seçtim ve 3 gündür
sorunsuz çalışıyordım fakat az  önce bağlantı kesildi. Bende birkaç değişik
denemeden sonra ethernet kablosubu nvidia ethernetine bağladım ve ayarları
yaparken de nvidia ethetnetini seçtim, intrnet geldi. Sizce bu normal bir
sıkıntımıdır.
Ayrıca sistemimde 2 GB DDR 400 ram var fakat pardus bunu 1 gb olarak
görüyor. Ne yapmalıyım?

Teşekkürler, iyi çalışmalar.
--
Taner CİVELEK