[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 - ses çalışmaz oldu

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
4 Ağu 2008 Pzt 09:21:12 EEST

Bugün dizüstü bilgisayarımda ses sistemimin çalışmadığını farkettim.
Başta böyle bir sorun yoktu ama kaç gündür ses olmadığından da emin
değilim.
Kmix de herşey açık, bilgisayarın üzerinde harici analog ses ayarı vs de yok.
Tasma'da ses sistemini yeniden başlattım ama değişiklik olmadı.
Pisiden alsa sürücüsünü kaldırıp yeniden yükleyeyim dedim ama
alsa-driver 202 ters bağımlılık gösteriyor !!!

Bir önerisi olan varsa mı?
ATY

--
"Remember not only to say the right thing in the right place, but far
more difficult still, to leave unsaid the wrong thing at the tempting