[Pardus-kullanicilari] Açılışta Donma

abdullah tepedelen a_tepedelen at hotmail.com
3 Ağu 2008 Paz 21:38:32 EEST

________________________________
> Date: Sun, 3 Aug 2008 15:54:22 +0300
> From: baymy929 at gmail.com
> To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: [Pardus-kullanicilari] Açılışta Donma
>
> Merhabalar,
> Pentium 3.0 2Gb ram, geforce 5200 Nvidia ekran kartı, creative sb 7.1 ses kartı, gigabyte ga-p35-s3g anakarta sahip bilgisayarıma Pardus 2008 kurmuş ve keyifle kullanıyordum.
> Ancak ses kartını tanımadığından şüphelenerek biraz da macera arayaraktan ses ayarlarını değiştirdim.
> [...]
aynı şeyi ben de yaptım kardeşim onu çöz menin bir yolu var tasmadan ayar ları mı  düzenleye ğir ken di prop lemini kendisi
çözerek seni uğraş tırmıyor ğüncel dosyaları indirmeyi unutma onları güncelle unutma ?????????????????????
ses kartının ekran kartının sürümlerini indir düzenle?????????????*
Windows Live Spaces – hayatınız, Alanınız. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.
http://get.live.com/spaces/overview