[Pardus-kullanicilari] Pardus tabanında kusursuza en yakın çalışabilen yazıcı hangisi?

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
3 Ağu 2008 Paz 18:43:00 EEST

01 Ağustos 2008 Cuma 18:06 tarihinde kanyukuk <mutlak at adalet.in> yazdı:
> Bu soruma cevap için posta kutumda ve pardus arşivinde yaptığım aramalarda
> "Canon" markasının linux desteğinin fazla olduğu bilgisinden daha fazlsına
> ulaşamadım...

Merhaba, Canon yazıcıların özellikle ev kullanıcısı için olan düşük
fiyatlı modellerinin Linux desteği yok denecek kadar az. Kendi
sitesinde sadece RPM paketi halinde sürücü dağıtıyor ve onlar da
çalışmıyor. Ben de Canon IP1500 modeli vardı ve çok zorluk çıkarttı.
Daha sonra HP DeskJet 5xxx serisi aldım. O sorunsuz çalışıyor.

Kolaylıklar,

--
Ekrem SEREN