[Pardus-kullanicilari] compiz

Ali Safak Küçüksütcü asafak86ne at hotmail.com
3 Ağu 2008 Paz 18:31:48 EEST

slm lar bendeki bilgisayar tnt2 ekran kartına sahip paket listesinden nvidia-drivers-old sürücüsünü yükledim görüntü yöneticisinden de yapılandırdıktan sonra 3b desteği var görünüyor direct rendering e yes cevabı alıyorum konsola glxgears yazdığımda dişliler dönüyor ve kapattığımda aşağıdaki uyarıyı alıyorum

venceremos at pardus ~ $ glxgears
832 frames in 5.0 seconds = 166.336 FPS
.
XIO:  fatal IO error 22 (Invalid argument) on X server ":0.0"
      after 29 requests (29 known processed) with 0 events remaining.
venceremos at pardus ~ $

compiz i yükledikten sonra füsion icon dediğimde ekran kararıyor ve geri gelmiyor yeniden başlattığımda compizi sistem çekmecesinde görüyorum ama çalışmıyor

eksik yada yanlış yaptığım birşeyler mi var acaba

xorg.conf dosyamıda maille birlikte gönderiyorum daha önce farklı bilgisayar ve ekran kartlarında karşılaştığım sorunları çözmüştüm tnt2 yi desteklememe ihtimali varmı
yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler