[Pardus-kullanicilari] Pencere yöneticisi yükleniyor...

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
3 Ağu 2008 Paz 00:45:46 EEST

compiz yükleyebilmek için device ın içine
Option "AccelMethod" "XAA"
not:device dediğimiz yer sistem yöneticisinin içinde /etc nin içinde xorg un içideki bir paragraf. bu paragrafın içine yukarıdaki satırı kopyalayıp yapıştırın.sorun intel kartınızdan kaynaklanıyor ve daha kalıcı bir çözüm üzerinde şu an uğraşılıyor.

bende de aynı durum söz konusu, bu durum intel de compiz kurarsanız oluyor.güvenli mod da açılış yaptıktan sonra compiz i kaldırın yukarıdaki satırı yazın restart yapın.sonra compiz i kurun tekrar restart yapın düzgün çalışacağını ümit ediyorum.kolay gelsin.