[Pardus-kullanicilari] Kontact programı hakkında

Barış KAPLAN bariskaplan at gmail.com
2 Ağu 2008 Cmt 22:52:01 EEST

Çok doğru diyorsun,
bende karşılaştım,
hatta şöylede bir deneme yaptım,

önce büyük bir liste kaydettim adres listesi kısmına
kapat aç normal görünüyor,
sonra içinden bir kişi sildim,
kapat aç ancak o kişi hala listede,
o kişiyi tekrar silip ekstradan birde yeni kayıt yaptım,
kapat aç herşey normal,

yani silme işlemini kayıt tutmayıp ekleme işleminde hafızaya alıyor gibi bir
durum.
:))

komutsal bölümlerden fazla anlamam ama mantaliteyi bu şekilde gözlemledim.

bilgilerinize,
BARIŞ KAPLAN

Saturday 02 August 2008 Tarihinde 21:09:37 yazmıştı: