[Pardus-kullanicilari] Harici HD bağlanmıyor,

selim ok selimok at gmail.com
2 Ağu 2008 Cmt 16:24:13 EEST

02 Ağustos 2008 Cumartesi 15:05 tarihinde Ertan ARPACI <
ertanarpaci at gmail.com> yazdı:

> Evet Selim bey bu şekilde gördü. Fakat daha sonra Hd kapayıp tekrar
> açtığımda yine ulaşamadı.

Donanımsal bir sorun olup olmadığını anlamak için aynı şeyleri varsa
bilgisayarınızdaki başka bir dağıtım yada işletim sistemiyle,yoksa başka bir
bilgisayardaki farklı bir işletim sistemi ile deneyebilir misiniz? Eğer
bahsettiğiniz sorun farklı işletim sistemlerinde vuku bulmazsa,sorunu Pardus
tarafında arayabiliriz.

İyi çalışmalar,
Selim

--