[Pardus-kullanicilari] Harici HD bağlanmıyor,

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
2 Ağu 2008 Cmt 15:09:12 EEST

Ertan ARPACI wrote On 02-08-2008 14:28:
> Merhaba,
>
> Harici Hd windows doğru kapatılmasına rağmen, Pardus açık iken Hd
> açıldığında otomatik olarak bağlanmıyor. Makine resetlendiğinde
> otomatik olarak bağlanıyor. Fakat yine Hd kapatılıp açıldığında
> bağlanmıyor, bu sorun yoktu zannedersem son güncellemerden sonra oldu.
>
> İyi çalışmalar.

Merhaba Ertan Bey,

bağlanamayan harici disk herhangi bir hata mesajı veriyor mu? USB'den
(belirtmemişsiniz ama böyle olduğunu varsayıyorum) bağladığınızda
masaüstünde herhangi bir ikon gözüküyor mu? yoksa direk bilgisayar hiç
bir tepki vermiyor mu? bağladığınızda harici diskinizden ses geliyor
mu(yani bilgisayar harici diske erişebiliyor mu?)