[Pardus-kullanicilari] pardus yetkililerine

Husrev wapper at gmail.com
1 Ağu 2008 Cum 22:01:10 EEST

Okan bey, benim yaptıklarım size zor geliyor olabilir. Bana da sizin
komünizm aleyhinde söylenmiş şeyleri Atatürk aleyhineymiş gibi
gösterebilmeniz garip bir başarı gibi geliyor. Atatürk'ün kurduğu
Cumhuriyeti yıkıp komünist bir rejim kurmak isteyenlere saldırmakla Atatürke
saldırmak nasıl bir tutulabilir anlamış değilim.

konuyu değiştirişimi savunmuyorum, ama Atatürk karşıtlığı yapmadım, yapmam
da!

Deniz Gezmiş Atatürkçüyüm dedi siz de inandınız mı?