[Pardus-kullanicilari] KDE 4.1 çıktı paketleri sabırsızlıkla bekliyoruz

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Ağu 2008 Cum 09:02:35 EEST

Arkadaşım
Test deposuda normal depo gibi fakat tek farkı ana depoya alınmadan önce
sitem ile uyumlulukları , aksaklıkları test ediliyor gerekli stabilizasyon
sağlandıktan ve emin olunduktan sonra contrib, daha sonra da ana depoya bu
pk.ler alınıyor. Pardus 2008 de sürüm öncesi bu depoda idi, aşama aşama
geliştirilerek ve testleri yapılarak nihai kararlı sürüm haline gelip
kullanıcıların kurulum yapmaları için yayınlandı. İyi günler

31 Temmuz 2008 Perşembe 18:37 tarihinde Fatih Genç