[Pardus-kullanicilari] KDE 4.1 çıktı paketleri sabırsızlıkla bekliyoruz

mehmet n. olcay mnurolcay at gmail.com
1 Ağu 2008 Cum 00:18:33 EEST

Merhaba

Kde 4.1 Paketleri henüz test deposuna da girmedi, çeviriler bekleniyordu en
son. Şu anda test deposunda olan sürüm 4.0.99.

*Test deposu; kararlı sürüme aktarılmak üzere hazırlanmış olan paketlerin
test edildiği depodur. İkili paketler kararlı sürüm deposuna aktarılmadan
önce bu test deposuna aktarılır ve test edilmeleri beklenir.*

Ayrıntılı bilgi için:
http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Depo_%C4%B0%C5%9Fleyi%C5%9Fi#.C4.B0kili_test_depolar.C4.B1_ve_test_s.C3.BCreci