[Pardus-kullanicilari] Bir M.E.B. klasiði daha.

Ozgur GOKALP ozgurgokalp at gmail.com
30 Nis 2008 Çar 14:00:03 EEST

Ön yargı mı?

e-okul.meb.gov.tr

ilsis.meb.gov.tr

Hadi bunlara girin bakalım Pardus veya Microsoft harici bir firmanın
yazılımıyla.

Milli Eğitim Bakanlığı resmen kamuyu bir firmanın ürününü kullanmaya
zorlayarak zarara uğratıyor. Dava konusu bu ön yargı değil...

30 Nisan 2008 Çarşamba 12:59 tarihinde H.Gökhan Sarı <dreamore at humedome.net>
yazmış: