[Pardus-kullanicilari] Bir M.E.B. klasiği daha.

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
30 Nis 2008 Çar 13:28:25 EEST

Anıl beye katılıyorum. Sonuçta sistemi kuran hangi firma ise teknik
desteği de sağlayacaktır.

Burada önemli ve eksik olan esnek bir sistemin kurulması iradesinin
gösterilmesidir.

Bu konuda MEB'in art niyetli olduğunu düşünüyorum. Değilse bile iyi
kafakola getirilmişler.

Esenlikler dilerim,

Munir BUYUKYAZICI

Ali Anil SINACI yazmış: