[Pardus-kullanicilari] Bir M.E.B. klasiği daha.

H.Gökhan Sarı dreamore at humedome.net
30 Nis 2008 Çar 12:59:45 EEST

Konunun haklı/haksız yanlarını ele almak yerine, yaklaşılırkenki önyargı
dikkatimi çekiyor benim. Düşünüyorum da, Microsoft bu işi gerçekten iyi
yapıyor. Yani tekeldir, değildir onun yorumunu ben yapmayacağım. Ancak, şu
var ki: Milli Eğitim Bakanlığı Pardus projesi ile iş birliği yapamaz
örneğin. Linux/ Açık kaynak daha çok gönül veren insanların efor sarf ettiği
bir alandır diye düşünüyorum ve dolayısıyla bir sorun ortaya çıktığında ya
da destek gerekliliği söz konusu olduğunda bunun talebi Linux/ Açık
kaynaktan yapılamaz, en fazla rica edilebilir. Sonuç olarak Milli Eğitim
Bakanlığı gibi bir kurumun bir sorun durumunda "rica etmesi" gerektiğini ben
düşünemiyorum.

Ha bunun yanısıra, Microsoft değil de yerel, gelişime açık bir alternatif
vardıysa, bununla birlikte hareket etmesi elbette daha hoş olurdu, ona
diyecek bir şeyim yok.

30 Nisan 2008 Çarşamba 12:51 tarihinde Ozgur GOKALP <ozgurgokalp at gmail.com>
yazmış: