[Pardus-kullanicilari] Pardus & vncserver

Mustafa YILDIRIM my at erciyes.edu.tr
30 Nis 2008 Çar 09:10:48 EEST

Merhaba Herkese;

mistix at pardus>vncserver :2       # önce vncserver'ı çalıştırıyorum.
/home/mistix/.vnc/xstartup       # dosyasında son satırı
kde &                            # olarak düzenliyorum.
mistix at pardus>vncserver -kill :2 # yapıp serverı uçuruyorum. ve tekrar
mistix at pardus>vncserver :2       # komutu ile çalıştırıyorum.

ama uzaktan makinanın IP:2 diyince şifre istiyor veriyorum ama grafik
erkan gelmiyor??? (vncserver ilk çalıştığında şifre işlemlerini
hallettim) Opensusede bu yöntem ile işimi yapıyordum. Pardusda nasıl
yaparım????

firewall kapalı.

Mustafa YILDIRIM