[Pardus-kullanicilari] Firefox 3

Attila C. YILMAZLAR attilayilmazlar at gmail.com
29 Nis 2008 Sal 23:27:01 EEST

Pardusum internete geri döndü.

Arkadaþlar Az kalsýn inme inecekti valla.
Bu kadar tesadüf olurmu.
Bi seneden fazladýr Pardus kullanýyorum ve firefox 3 yüklemey çalýþtýðým
günün ertesi günü akþamý DNS server lar çöküyo.
Bahtsýz bedevi olayý sanki.

Bu olaydaki ikinci bir ayýp bence pardusa ait. DNS sunucular çöktü
pardus internete giremiyor. Olacak iþ deðil bence.
Geliþtirici arkadaþlardan ricam buna otomatik bir çözüm bulunmasý.

Not: TRKYDNS ayar adlý bir program vardý xp için. Dns sunuculara ping
atýp en düþük ping süreli olanlarý varsayýlan olarak atýyordu.
Bu sayede nette surf vs oldukça hýzlý oluyordu. Bence benzer bir program
pardusda arka planda çalýþýyor olmalý.

Gücüme giden ayrý bir konu ise pardusum orada kör saðýr ve dilsiz iken
açýyorum sevimsiz xp mi aaa internetteyim.

Herkese Ýyi Çalýþmalar