[Pardus-kullanicilari] farenin hızla sola hareketiyle firefoxda önceki sayfaya istemsiz geçiş

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
29 Nis 2008 Sal 18:50:23 EEST

29 Nisan 2008 Salı 18:35 tarihinde Osman Bahadır GOKCEN
<obgokcen at gmail.com> yazdı:
> Arkadaşlar,
> Bu sorunun nasıl çözüleceğini anlayan bilen varsa beri gelsin.
> Ben dizüstü bilg. ın faresini kullanıyorum. Fareyi hızla sola kaydırdığımda
> firefoxu kullanıyor isem arkadaş bir önceki sayfaya geçiyor.
> Bununla ilgili bir ayar firefoxda ben bulamadım, varsa bilen buyrun uzmanlık
> sorusu?
>  Teşekkürler...

Dokunmatik farenizin (touchpad'ınızın;) ayarlarında. Dokunmatik
farelerde alanın alt kısmı sağa-sola kaydırmak için, sağ kısmı ise
yukarı-aşağı kaydırmak için kullanılır. Dokunmatik farenizin
ayarlarını değiştererek kontrol edebilirsiniz. Eğer fare alanının
ortasında sola çektiğinizde yine aynı şey oluyorsa iki ihtimâl var, ya
dokunmatik farenizin ayarı bozuk, ya da Firefox cozutmuş;). Aynı
eylemi farenin alt kısmında yaptığınızda geri gitmesi gerekir.
Farenizin marka-modelini bilmiyoruz, ama büyük ihtimalle Synaptics'in
bir modelidir. Depodan KSynaptics paketini kurup dokunmatik farenizin
ayarlarını istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz, bu önceki sayfaya
gitme problemini de böyle çözebilirsiniz.