[Pardus-kullanicilari] LG E300'e 2007.3 kurulum sorunu

Arda Gökçe ardagokce at gmail.com
29 Nis 2008 Sal 16:05:47 EEST

Bünyamin Bey Ankara'dayım, yardım talebiniz için teşekkür ederim. 2007.2'yi hiç denemedim. Sizdeki soruna çözüm olduysa 2007.2'yi denemekte fayda var.

"aşağı yukarı benzer bir durum bende de olmuştu. dağıtıcı arkadaştan ya da internetten 2007.2yi edinin. onu kurup üzerine güncellemeleri yapın. ya da bursa'da iseniz akşam üzeri ben işten çıktıktan sonra yardımcı olabilirim. bir süredir (15 aydır) pardus kullanıyorum. bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.

saygılarımla.."