[Pardus-kullanicilari] LG E300'e 2007.3 kurulum sorunu

Arda Gökçe ardagokce at gmail.com
29 Nis 2008 Sal 15:04:45 EEST

Herkese merhaba,

Yaklaşık 2 haftadır, XP kurulu LG E300 dizüstü bilgisayarıma 2007.3 kurmaya çalışıyorum. Bir türlü başaramadım. ISO dosyasını indirdim, MD5sum kontrolünü yaptım. 4x hızda disc-at-once kayıt yaptım. Kurmaya başladığımda "Pardus 2007" yazılı yeşil deniz temalı ekran gelince bilgisayar donup kalıyor. Hiçbir hareket yok. Kullandığım cd'den ya da cd sürücüden olabilir düşüncesiyle masaüstü bilgisayarımdaki iki ayrı cd yazıcı ve dvd yazıcı ile de denedim. Sonuç değişmedi. Yılmadım, gönüllü cd dağıtan bir arkadaştan kurulum cd'sini aldım sonuç yine değişmedi.

Büyük ihtimalle ekran kartından kaynaklanan bir sorun. "xorg=safe" yazarak da denedim. Yine aynı yerde takıldım. Başka bir sorun mu var bilmiyorum. "Standart ekran modu" ve "Minimum ayarlar" seçeneklerinde de ;

* Servisler başlatılıyor.
pardus ~#

kısmında takılıp kalıyorum. Tahmin ettiğiniz üzere Linux'a yabancıyım, Windows'tan bir an önce kurtulmak istiyorum. "Standart ekran modu" ve "Minimum ayarlar"da Konsol üzerinden bir işlem yapmam mı gerekiyor? Windowstan kurtulmamda yardımcı olursanız sevinirim.

Not: Gönüllü cd dağıtan arkadaştan aldığım 2008 kurulum cd'si ile kurulumu yapmayı başardım fakat, "paketler doğrulanıyor" kısmında (yanlış ifade yazmış olabilirim, tam böyle yazmıyor olabilir) cd'de okuma hatası verdi, dolayısıyla 2008'in kurulumunu da tamamlayamadım.

# LG Ürün Kodu E300-A.CP20T
# Ä°ÅŸlemci Cinsi Intel Core 2 Duo T7250 2.0GHz
# İşlemci Hızı ( MHZ) T7250 (2.0GHz)
# Ön Bellek 4 MB
# Bellek 1024MB DDR2 667MHz
# Sabit Disk 120 GB 5400 RPM SATA
# Ekran Kartı ATI Radeon Xpress 1250
# Ekran Boyutu 13.3"
# Ekran Çözünürlüğü (DPI) 1280 X 800
# Optik Sürücü DVD Combo / DVD Super Multi Dual Layer (DVD-R/RW, +R/RW, RAM)
# Ses Kartı 24bit HD Audio