[Pardus-kullanicilari] SSH root login

Mustafa YILDIRIM my at erciyes.edu.tr
29 Nis 2008 Sal 14:13:11 EEST

Onur Küçük wrote:

>  root yetkisiyle uzaktan bağlantı yapmanızı tavsiye etmem ama illa
> yapacaksanız /etc/ssh/sshd_config  dosyasından root girişine izin verdirmeniz
> gerekiyor

Cevaplar için teşekkür ederim. Haklısınız root yetkisi ile uzaktan
bağlanmayayım. O zaman /var/www/ ve altındaki klasörlere erişmek ve
yazmak için başka bir user'a yetkimi vereyim. ? Başka bir yolu varmıdır?
Dosyalar üzerinde değişiklik yapmak istediğim zaman (SSHFS üzerinden)
root olmadan yaptırmıyor.