[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 ekranında takılıyor (Doruk Fisek)

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
29 Nis 2008 Sal 00:02:49 EEST

Doruk Bey "startx" komutu verdiğimde  şu yazılar çıkıyor:

xauth: creating new authority file 'root'.serverauth.3237

_XSERVTransSocketOpenCOTSServer: Unable to open socket for inet6
_XSERVTransOpen: transport open failed for inet7hsarac:0
_XSERVTransMakeAllCOTSServerListeners: failed to open listener for inet6

FATAL: Module mach64 not found.
(EE) ATI (0): (dri) DRIScreenInit Failed
(EE) AIGLX: Screen 0 is not DRI capable

Errors from xkbcomp are not fatal to the X server
Synaptics Device On called
/usr/lib/X11/xinit/xinitrc: line 32: exec: xterm: not found

Hatırlayabilmeniz için makine ve hikayeyi kısaca tekrarlamak istiyorum:

P III 500, 128 Ram, 9 Gb.HDD, 8 Mb.ekran kartlı eski bir dizüstü. CD
sürücüsü yok. Pardus kurduk, güncelledik  ve ayarladık. Diskte yer
açılması için temizlik yaptıktan sonra, KDE yabancı dil paketleri gibi bir
takım paketleri Pisi'nin grafik arayüzünü kullanarak kaldırdık. Sys
info'da diski göremeyince bu paketi de kaldırıp yeniden yükledik. Ben dün
konsoldan root kullanıcı adıyla giriş yaparak kdebase paketini de kaldırıp
yeniden yükledim. Pardus ısrarla mavi ekranda takılıp kalıyor. "service
kdebase start" komutu da işe yaramıyor.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

-