[Pardus-kullanicilari] joomla xampp ve kullanıcı izinleri

savasizmir savasizmir at gmail.com
28 Nis 2008 Pzt 23:31:47 EEST

selam arkadaşlar. ben pardusa joomlayı kurayım dedim ve sitenin
tavsiyesi üzerine xamppın linux versiyonunu kurdum. en sonunda joomlanın
install sayfasını açtım ama kullanıcı izinleri ile problem yaşıyorum.
xampp ın opt altında kurulduğu dizinde her şey root kullanıcısına izinli
hale getirilmiş ve benim açtığım sayfada bunların değiştirilemez
gözükmesi benim için problem. tek tek izinleri değiştirmeye çalıştım ama
bunun hem zaman olark faydası yok.. bu izinler meselesini nasıl
halledebilirim. yardımcı olursanız sevinirim. bir de gelecek sürümler
için bu kullanıcı izinleri meselesini biraz daha basitleştirecek bir
çözüm bulunamaz mı acaba. saygılarımla