[Pardus-kullanicilari] pisi paket yapımı

engin akpınar enginalamut at gmail.com
28 Nis 2008 Pzt 21:28:26 EEST

hafta sonları kamu yararına bir dernekte müzik atolyesinin bağlama
gruplarını çalıştırıyorum.
notalarımı yazabilmek için lilypond kullanıyordum ama grafik arayüzü olan
bir program daha kullanışlı geldi.
noteedit indirip kurdum. ve pisi paketini yapıp, benim gibi
kulllanıcılarında faydalanmasını istedim ama:

engin at linux noteedit $ sudo pisi build pspec.xml
Parola:
Paketler çalışma dizinine yazılıyor.
PiSi kaynak paketi noteedit inşa ediliyor
Emniyet mandalı: taban geliştirme sistemi system.devel halihazırda kurulu
PartOf imi tanımlanmamış, bileşen araştırılyor
Kaynak applications.multimedya bileşeninin parçası
Kaynak http://download.berlios.de/noteedit/noteedit-2.8.1.tar.gz adresinden
indiriliyor
noteedit-2.8.1.tar.gz [önbellekte]
Kaynak arşivi saklandı:  /var/cache/pisi/archives/noteedit-2.8.1.tar.gz
Arşiv açılıyor...
 açıldı (/var/pisi/noteedit-2.8.1-1/work)
Kaynak yapılandırılıyor
Kaynak inşa ediliyor...
İnşa başarısızlığa uğradı.
Traceback (most recent call last):
  File "error", line 13, in build
  File "/usr/lib/pardus/pisi/actionsapi/kde.py", line 73, in make
    raise MakeError(_('Make failed.'))
pisi.actionsapi.kde.MakeError: İnşa başarısızlığa uğradı.
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.

Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
engin at linux noteedit $

acaba nerede hata yapıyorum.