[Pardus-kullanicilari] Crossover ile Başlangıç dizini?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
28 Nis 2008 Pzt 18:38:19 EEST

Selamlar,
Crossover ile Findoz bağımlılığını Pardus içerisinde çözmeye
uğraşıyorum. Ancak "Başlangıç Dizini" ni çözemedim! Kullandığım
programın belirli bir dizinde iken çalıştırılması lazım. Masaüzerine
simge oluşturdum ancak başlangıç dizini tanımlayamadım. Ya da nedense
dediğim dizinden çalışmıyor. Çünkü program çalıştığında xxx dosyasını
bulamadım diyor. Bahsi geçen xxx dosyasıda başlangıç dizininde olmalı...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)